Nézzük meg, miért olyan büszke a cég az elegáns, kiváló minőségű és akár szórakoztató jellegű bőröndökre és utazási kiegészítőkre!

  1. American Tourister bőrönd - az Ön igényeihez igazítva

Amióta megvette a Samsonite bőrönd és utazási kiegészítő gyártó az American Tourister céget, szinte lehetetlen különbséget tenni a két márka között, hiszen a Samsonite cég védjegye a megbízható minőség, illetve a praktikus kialakítás, mely tökéletesen igazodik az utazók igényeihez.

Az American Tourister bőröndökkel sincs ez másképp, hiszen a megannyi féle bőrönd között szinte mindenki pillanatok alatt megtalálja az igényeihez passzoló modellt. Keményfedeles, puha kötésű, dupla négykerekű, kétkerekű, mintás, sima, kívül rekeszes, belül rejtett zsebes, szinte minden típusból vannak minőségi modellek online kínálatunkban az American Tourister bőröndök között.

  1. American Tourister bőrönd - minden korosztálynak

Mindegy, hogy egy felnőttnek, egy párnak, egy egész családnak vagy gyermekeinek keres utazási kiegészítőket, az American Tourister bőrönd gyártói és tervezői minden korosztályra gondoltak. Emiatt kaphatóak nálunk külön és szettben is különféle méretű, kialakítású és mintázatú bőröndök, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb konstrukcióban kapható American Tourister poggyászokat.

  1. American Tourister bőrönd - a megbízható minőség

Míg a keménykötésű American Tourister bőröndök többnyire a rugalmas, de masszív polipropilén anyagból, addig a puha tapintású típusok általában újrahasznosított PET palackokból készülnek. A kiváló minőséget pedig a gyártás során alkalmazott tesztelési és minőségellenőrzési hosszadalmas procedúráknak köszönheti a cég, hiszen nem enged ki a gyártósorról egy bőröndöt sem addig, amíg meg nem bizonyosodott arról, hogy az elkészült termékek minősége hozza az elvárt magas színvonalat.

Az American Tourister bőröndök története 1933-ban kezdődött, amikor Sol Kofflernek az egész eddigi megtakarításait kellett felhasználnia ahhoz, hogy egy poggyász-készítő céget alapítson, mely több mint 80 évvel később a világ egyik legnagyobb utazási kiegészítő márkájává nőtte ki magát.